شهردار اردکان در تماس تلفنی با رایزن اقتصادی سفارت ایران در ایتالیا نسبت به توسعه همکاری‌های گردشگری و صنعتی این شهر تاریخی با ایمولای ایتالیا اعلام آمادگی کرد.

مصطفی پوردهقان اردکان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مصطفی پوردهقان اردکانی در این ارتباط تلفنی گفت: با در نظر گرفتن پیشینه تاریخی و فرهنگی اردکان و ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی این شهر، آمادگی داریم تا نسبت به حفظ و گسترش روابط فی‌مابین شهرهای اردکان و ایمولا، در زمینه‌های مورد نظر تفاهم‌ لازم انجام گیرد.

شهردار اردکان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در راستای برگزاری وبینار شهرداران و فعالان اقتصادی و گردشگری اردکان و ایمولای ایتالیا صورت گرفته و شهرداری اردکان آمادگی دارد در آبان ماه سال ۹۹ این دیدار و گفت‌وگوی مجازی را برگزار کند.

در این تماس تلفنی، موسوی، رایزن اقتصادی سفارت ایران در ایتالیا نیز با ابراز تمایل و آمادگی طرف ایتالیایی به توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی به دلیل ویژگی‌های خاص شهر اردکان افزود: سفارت ایران در ایتالیا با هدف توسعه روابط دوجانبه تمام تلاش خود را در زمینه دعوت از سرمایه‌گذاران به اردکان و افزایش مراودات فرهنگی و گردشگری به کار خواهد گرفت.  

کد خبر 545685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha